Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

10 Mart 2010 Çarşamba

İlk haftamız...

Yavaş yavaş anne olmayı öğreniyorum ilk banyomuzu anneannemiz yaptırdı ondan sonrakini ben.Tedirgindim ama sanırım başarıyla geçtim bu sınavı da...
Oburca emmeye çalıştığın göğüslerim çok acı veriyor göğsümü ilk ağzına aldığında bir çığlık atıyorum ama bir yandan seni beslemek dünyanın
en güzel duygularından biri...
Dikişlerim henüz tam iyileşmediği için seni güçlükle tutup emziriyorum bazen dikişlerimi unutup dikkatsiz hareket ettiğimde canımın acısından basıyorum çığlığı:)
Geceleri pusetinde bizim odamızda yatıyorsun en ufak bir ses çıkarsan fırlayıp kalkıyoruz sana birşey oldu mu diye ...
Hayatımızın tam ortasına yerleştin miniğim seni çok seviyoruz her geçen gün sevgimiz devleşiyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder