Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

10 Mart 2010 Çarşamba

13/11/2009- Deniz'imiz doğdu...


Miniğimize kavuşmak istiyoruz ama o bir türlü gelmek istemiyor 40 hafta +2 günümüz dolduğu gün miniğimiz normal doğum pozisyonundan çıkmış ve kordonunu boynuna dolamış durumdaydı , doktorumuz normal doğum istediğimiz için en fazla 3 gün daha bekleyebileceğini söyledi.İstersek hemen sezeryanla alabileceğini de ekledi.
Anlaşılan miniğimizin doğmaya niyeti yoktu içerisi çok rahattı:)
O gün kendisiyle konuştum "bak Deniz'cim dedim ya sen isteğinle çık ya da seni cuma günü zorla benim karnımdam alacaklar" :)
Aşkımla konuşup beklemeye karar verdik ancak bu süreç çok sancılı oldu kalbi atıyor mu hareket ediyor mu diye sürekli endişe ederek cuma gününü bekledik hala sancılarım başlamayınca, cuma sabahı sabah 06:30 gibi hastaneye yatış işlemlerimizi başlattık Miniği doğar doğmaz görmek istediğim için epidural sezeryanla doğumu tercih ettim .
Ameliyathanede heyecanım iyice arttı ancak canım kocamın doğuma benimle girmesi beni çok rahatlattı .Nerdeyse 5 dk sonra Deniz'in ağlama sesini duydum ve 1-2 dk sonra miniğimizi bize gösterdiler
Bu inanılmaz birşeydi işte ona kavuşmuştuk ne kadar güzeldi, yumuk yumuk , pespembe ve sağlıklı... Gözyaşlarımızı tutamadık
Doğumda teyzemiz, halamız, anneanne ,babaanne ,dedelerimiz ve sevgili dostlarımız Öznur ve Mesru da yanımızdalardı ve
sevincimizi ,heyecanımızı bizimle paylaştılar sonrasında da birçok
dostumuz telefonla aradı,sms attı, hastaneye gelip gittiler.
Bizimle bu güzel ve mucizevi olayı paylaşan herkese çok teşekkürler

Minik bebeğim hayatımıza hoşgeldin meğerse tek eksik senmişsin şimdi tamamlandı ailemiz ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder