Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

6 Mayıs 2010 Perşembe

İşe başlama...

Ve doğum izni, süt izni, yılllık izin derken işe başlama vakti geldi...İşi bırakalı 6,5 ay olmuş bu pazartesi işe gelirken sanki yeni işe başlıyormuşum gibi hissettim , miniğimi öpüp kokladım ve bakıcına bıraktım

Arada arayıp herşeyin yolunda olduğunu öğrenince ilk günü rahat geçirdim , eve gelince bana nasıl davranacağını merak ediyordum. Eve geldiğimde bana gülümsedi biraz durgundu ancak son 2 gündür yüzüme bakmıyor suratını çeviriyor.Bir süre uğraşınca biraz gülümsüyor bana

Bu sabah da gideceğimi anladı ve yüzüme bakmadı çok üzüldüm biraz da ağladım.Umarım bu alışma süreci çok uzun sürmez şimdilik bakıcımızda sakin durması ve biberonla beslenmeyi reddetmemesi beni rahatlatıyor en azından bu konularda sorun çıkmadı diye düşünüyorum

Ne olur bana kızma tontiğim annen seni çok seviyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder