Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

20 Mayıs 2010 Perşembe

İlk anneler günüm...


Bu sene anneler günü daha bir anlamlıydı benim için , anneme bu sene bir mektup yazdım teşekkür ettim onu ne kadar çok sevdiğimi ,bugün Deniz'e iyi bir anne olmak için hep onu örnek aldığımı iyi bir evlat , abla , anne olabildiysem hep onun sayesinde olduğunu yazdım


Anneler günü sabahı babaannemiz, halamız ve dedemizi de alarak boğazda kahvaltıya gittik ,güzel bir anneler günü etkinliği oldu kahvaltı ettik fotoğraflar çektirdik, babaannemizin anneler gününü kutladık


Öğleden sonra aşkım tontiğimin yerine bana ilk anneler günü hediyemi verdi , seneye miniğim sanırım anne diyerek bana en büyük hediyeyi verecek sabırsızlıkla duymayı bekliyorum


Bütün annelerin anneler günü kutlu olsun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder