Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

13 Nisan 2010 Salı

VE ilk diş...

Bu haftasonu Deniztoş bayağı mızmızdı gecede hiç alışkanlığı olmadık şekilde emmesine rağmen ağlamasına devam edip huzursuzlandı.Ben bu duruma bir türlü anlam veremedim yine düzenimiz bozuldu diye moralimde bozuldu açıkçası.

Pazar günü Deniztoşun ağzına bakarken nihayet 0 inci tanesi dişimizi gördüm :)Miniğimin ilk dişi patlamıştı ikincisi de eli kulağında

Açıkçası beklemediğimiz bir gelişme oldu şaşırdık sonra internette girip okudum erken de çıkabiliyormuş anne ve babadan kalıtımsal olarak .Dün de doktor teyzemizi arayıp haber verdim , çok şükür ateşi olmadı çok fazla huzursuz değil sadece arada mızmızlanıp bol bol kucak istiyor bu kadarına da şükür diyorum

Haftaya kısmetse tüm ailecek yazlığa Kuşadasında olacağız ve miniğin diş buğdayını yapacağız , tabii dişi ilk gören olarak ben de oğluşuma hediye alacağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder