Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

6 Nisan 2010 Salı

Geri sayım başladı...

Ne yazık ki Mayıs başı işe başlıyorum bu ay miniğimle tüm zamanlarımızı geçireceğimiz son ayımız...

Bana hüzün şimdiden çöktü , birçok arkadaşım doğumdan sonra işe koşarak gelir işi özlediğini söylerdi .Ben tam aksine keşke daha fazla miniğimle olabilsem diyorum

Mayıs başı işe başlayacağım için hazırlıklara başladık , hergün fazla sütleri sağıp biriktiriyoruz çünkü ben işe başladığımda Deniztoşum 5,5 aylık olacak ek gıdalara hemen başlayamayacağız.
İşte de süt sağıp eve getireceğim

Bakıcı ablamız da bu ay tam zamanlı geliyor ki tam olarak uyum sağlayalım ben de tontiğimle ablasını daha sık yalnız bırakıyorum ki birlikte daha çok vakit geçirmeye alışsınlar


İşe başlayacağım ilk günü tahmin bile edemiyorum eminim çok zor geçecek:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder